pühapäev, 19. juuni 2016

Throwback ehk kuidas me Perthist teele asusime

Kirjutasin vahepeal Liisi kaasa antud märkmikusse omi mõtteid üles. Tegemist on küll lühikeste tekstidega, kuid hetkel olen küll rõõmus, et seda tegin. Kuna mu käekiri on endiselt kohati nagu 2. klassi lapsel, siis eelistan edasipidiseid mõtteid siiski siia kirja panna.

"Oma esimese kirjutise Austraalia pinnal teen ma autos, teel Perthist Esperance'i, mis on meie esimene sihtpunkt selle roadtripi ajal, kuid kindlasti mitte viimane. Plaanide kohaselt peaksime jõudma Melbourne'i , aga ideaalis sõidaks sellele imelisele riigile tiiru peale. Kats ja Gert sõidavad Saabiga ees, meie oleme oma Magnaga, mille Perhtist mõned päevad tagasi ostsime, nende järel. Mõlemas autos põhimõtteliselt kogu meie elu ja maine vara.

Kui sõnadega saaks kirjeldada seda, mida me siin juba selle üürikese nädalaga näinud ja kogenud oleme, siis jääks nendest paberilehtedest siin kindlasti puudu. Perthi rannad ja päikeseloojangud on lihtsalt võrratud."


"We must be willing to let go
 of the life we planned
 so as to have the life
 that is waiting for us."
- Joseph Campbell

20.veebruar, Williams


"Jõudsime eile peale 800 läbitud kilomeetrit Esperance ja läksime Cape Le Grandi rahvusparki ööbima. Bäkkeritele kohaselt magasime rannaparklas autos ning seega me mingit kohatasu ei maksnud. Hommikul kella 6 ajal  ärkasime [natuke veiniuimasena] kellegi koputamise peale ja saime trahvi veidi üle kuuekümne daala + rahvuspargi- ja ranna keelu terveks päevaks. Seega lendas meie suur plaan seal paradiisirannas peesitada vastu taevast. Selle asemel sõitsime linna tagasi, tegime autos võileibu [muidu oleksime neid lihtsalt ilusamas kohas saanud teha, kui oma põlve peal] ja läheme vaatame nüüd Twilighti ranna üle."

21. veebruar, Esperance 

"Veetsime öö caravan parkis, enne seda käisime maailma kõige ilusamate randada ääres. Wow, mina olin igatahes sõnatu ja arvasin, et need pildid, mida siin tehakse, on hullult üle töödeldud, kuid tegelikkuses on Esperance'i rannad veelgi ilusamad, kui piltidel. Ma teadsin, et Austraalial on mulle palju pakkuda, kuid juba niii lühikese ajaga on see imeline maa mu südamesse väikese pesa teinud. Muidugi on siinsetel randadel ka oma miinus- vesi on küll täiesti läbipaistev kuid jääkülm! Jätkame teekonda nüüd Adelaide'i poole"

22. veebruar, teel Adelaide'i










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Peloponnesose poolsaar ja Ateena 2018

Ka Kreeka reisi avalauseks saab see, et piletid said ostetud nädal aega enne väljumist. Esimest korda elus kasutasin ma pakettreisi ning sii...